Prince of Persia 2: Warrior Within recenzija
Puslapis Nr.:2 Cia

Persijos princas išgyveno susidurima su smelio demonais ir piktu sultonu, gražindamas laika iki pat pradžios.Lemtis nemegsta, kai su ja yra žaidžiama, del ko mistiškos jegos išsikviecia Dahaka (kuris primena Tolkien'o Balrog'a) - nenugalima ir nesustabdoma laiko terminatoriu.

Princas tures neblogai paprakaituot, kad ir ši karta pasprukti nuo likimo. Princas ismoko nauju akrobatikos triuku Prince 2 stulbina savo idomumu ir nenustojanciu veiksmu. Bet palyginus su praeita dalimi, sunkumo centras bus pakeistas. Dabar akrobatiniu pasirodymu bus daug mažiau, nei kovu su priešais. Vienam kambary, panašiam i biblioteka iš pirmos dalies, karalaicio lauks sutikimo komitetas ant kiekvienos platformos ir prie kiekvieno kampo. Toks žaidimas galetu gasdinti...tik ne su šiuo žaidimo kovu sistema! Jis laisvas ir pletrus.

Kovos bus suvedamos iki kombinaciju spaudinejimo, kuriuos priklauso tik nuo jusu, kokius judesius "suklijuosit". Princas gales trenkt dviem skirtingais budais, peršokti prieša, šokinet ant sienu, užlaikyti prieša, atimt iš jo ginkla ir išnaudot aplinka. Iš pirmo žvilgsnio mažai, bet praktikoj, tikrai ne lengva ištuštint visa "kombosu šulini"

Jau pažaidus pusvalandi, nustebsite, kaip princas šokines, atmušines smugius ir pjaustys priešus. Dažnai teks pažiuret i klaviatura nustebusiom akim. Visos kovos - labai glotnios. Glotnios kovos pavyzdys Kovos tapo sunkesnes. Labai kruopšciai turim parinkinet sekancius smugius, nes vieno priešo laikymas, kai iš galo atakuoja dar du - not the best idea. Labai greitai galvosite, kad praeitos dalies kovos, palyginus su šiomis - tesiog dveju seneliu pasiaiškinimai.

Nuliudau, sužinojes, kad nera dvirankiu ginklu. Fechtavimo cempionas puikiai naudos viena, arba du peilius, bet nepaims i rankas nieko sunkesnio. Pagrindini karda mes taip pat keisime tam tikru laiku. Idomu, ar ir cia, žaidimo pabaigoj, gausime karda, paguldanti visus iš vieno smugio...

Nors ir laiko smeliai buvo uždaryti, musu herojus visvien mokes valdyti laiko tekejima - nieko nuostabaus, gi tai buvo vienas iš pagrindiniu atributu pirmos dalies. Laiko kontrole mums suteike Farah'os amuletas. Deja, jos mes nebepamatysime (del šito aš labai nuliudau:/).

Magiški sugebejimai pasipildys. Mokesime ne tik sustabdyti laika (šikart visiems, išskirus save), atsukti ji atgal, matyti ivykius iš ateities, bet ir "fast forward" galimybe. Karalaitis gales prasukti laika, ir tapes greitesniu sukarpys priešus taip, kaip tai butu dares agurku pjaustymo cempionas.Priešai aišku stoves ir stebes triušio triumfa prieš vežli.