Prince of Persia 2: Warrior Within recenzija
Puslapis Nr.:3 Nera:)

Nauja, labai naudinga, galimybe tai keliones i praeiti, panašios i tai, ka mateme Soul Reaver'yje. Galvosukiai, susije su transportu laike, nebus sudetingi, kaip iš Day of Tentacle. Jokio vyno užkasinejimo, kad gauti acta. Bet statybos sunaikinimas praeity, kad niekas jums netrukdytu ateity - tikrai taip.

Akrobatiniai sugebejimai taps tobulesni, bet kovu atžvilgiu. Naudinga bus nuciuožt kabancia ant sienos veliava, tokiu budu, greitai atsidursim vienu aukštu žemiau. Princas dabar daug ilgiau sprintuos per sienas, pakabintu virviu deka.

Priešai - tai jau nebe smelio žmogeliukai, tai jau padarai iš kraujo, ir daugiau mažiau kaulu. Ju projektai stulbinantis, taip kaip ir ansktesnioj daly, bet jie atrodo daug tamsiau, kaip ir herojus. Taip dabar atrodys žaidimas, turi buti idomiau, bet ir šiek tiek baisiau. Kol kas jiems tai gerai išeina.

Sands of Time - pirma grafikos lyga. Cia kurejai žengia jau kilometriniais žingsniais. Priešu susiliejimas, jiems prarandant gyvybine energija - sumanymas vertas žaidybinio oskaro. O degantis laivas, apaugusios džiungles, pakrante, uždengiama bangomis, sodas, paslaptinguose rumuose...Viskas atrodo daug geriau, nei anksciau.