Half-Life 2 apžvalga
Puslapis Nr.:2 Cia

Praejo šešeri metai nuo pirmojo Half-Life išleidimo, galbut kai kam tai ir mažas laiko tarpas, bet daugeliui tie metai išties prailgo. Sunku patiketi kad Valve iki antrojo Half-Life, buvo sukurusi tik viena žaidima. Žinoma tai buvo išties nepaprastas kurinys, daugelis ji iki šiol karunuoja geriausia pirmojo asmens šaudykle.

Sujunges savyje puikius kino intarpus, gera siužeta ir nenutrukstanti veiksma, net ir šiandien Half-Life yra pavyzdys daugeliui šaudykliu. Visas Half-Life 2 kurimo procesas buvo labai paslaptingas, persmelktas gandais ir speliojimais, ir tik kartais Valve mums numesdavo keleta filmuku. Bet ka jau padarysi šaukštai po pietu, o Half-Life 2 pasirode. Sunkiai, bet vis del to pasirode.

Naujajame Half-Life 2 mes pateksime i jau pažistamo mokslininko, Gordono Frymano kaili, kuris ivykus „Black Mesa“ tragedijai, tapo vienintele viltimi žmoniu civilizacijai. Pirmajame žaidime jis ivykde savo misija. Tikriausiai ne iki galo, kadangi mes ir vel turime gelbeti ta bedose paskendusi- neišgelbejama pasauli.

Pirmojo žaidimo pabaigoje paslaptingasis G-Man, mums pasiule išeiti: mirti arba dirbti jam.

Half-Life 2 iš karto atsako i ši klausima. Taigi vos pradeje žaidima išvystate labai malonu ir pažystama veideli, jis jums išaiškina jog neverta miegoti, o reikia dirbti jam, ir taip galbut išsaugoti savo gyvybe. Išgirdus trumpa G-Man apmokyma, jus atvykstate traukiniu i City 17.

Sunku pasakyti i ka panašus City 17. Galbut i dabartini apleista, industrini Ukrainos miesta, kuris pateko i Cernobylio radiacijos debesio poveiki: didelis, urbanizuotas ir negandu išvargintas miestas. Daugybe prislegtu ir bejausmiu žmoniu vaikšto gatvemis, iš dideliu ekranu transliuojama propaganda. Visur stovi Susivienijimo pajegos, aplink skraido zondai ir fotografuoja, bent kiek neitikusius, naujai valdžiai. Ka jau ka, bet aplinkas Valve kuria išties puikiai, sunku net apsakyti. Vaikštant apima keistas jausmas, tarsi išgyveni nelaimes su visais tais nelaimingais žmonemis, ir butent tuo metu užsidega noras, kuo greiciau išlaisvinti juos.

Žaidimas jums nesuteiks ilgu valandu apmastymams ir aplinkos apžiurinejimui, veiksmas prasides vos jums užsukus už pirmo posukio. Ir karta pradejes - negali sustoti, todel jau nesitikekite lengvu pasivaikšciojimu, na nebent tik Black Mesa bazeje, kur galesite pažaisti su didžiuliu Alex robotu vardu Dog. Kad ir kaip gaila butu, bet žaidime neišvysime pacio Gordono Frymano, tai yra jokiuose dialoguose ar vaizdo intarpuose nepamatysime jo, be to jis vel nekalbes.

Žaisdami pamatysite jog nera jokiu video, kurie itrauktu jus i dialogus, visi dialogai vyks realiuoju laiku, tai yra kam nors šnekant, jus galesite, pavyzdžiui apžiurineti aplinkas ir panašiai. Visi lygiai yra suskirstyti i tam tikrus etapus, kuri praejus žaidimas trumpai „užsikraus“. „Krovimosi“ laikas nera ilgas ir priklauso nuo jusu kompiuterio galingumo.